Chocolat
A mysterious woman moves into a tranquil, old-fashioned French town where she opens a chocolate shop that shakes up the community.
Nominated for five Oscars in 2000, including Best Picture, this delectable cinematic treat tells the story of a young woman and her daughter who open a chocolate shop that rattles their uptight French village.