The Corruptor
Chow Yun-Fat and Mark Wahlberg play two NYPD cops dealing with corruption, deception and violence in the powder-keg that is Chinatown.
Chow Yun-Fat and Mark Wahlberg star as unlikely cop partners dealing with corruption, deception and violence in the powder-keg that is New York City's Chinatown.