Furious 7
A smooth-talking government agent offers to help Dominic Toretto and his gang eliminate a dangerous enemy in exchange for their help.
A smooth-talking government agent offers to help Dominic Toretto and his gang eliminate a dangerous enemy in exchange for their help in rescuing a kidnapped computer hacker.