Part Fifteen
Following the events at Jimmy’s birthday party, Michael vows to quit aiding Olivia. Charlie makes an unexpected move. Little Mo gets on the wrong side of Big Mo after he helps Eugene. Nancy chases a lead connected to the murder of Michael’s wife.