Make Room for Halloween Night
Everyone is excited to finally tackle their bedrooms and ditch sleeping on the funeral parlor floor. Also, the Blumbergs' love for Halloween leads them to transform the Victorian home into a spectacular Creepy Clown Carnival that wows trick-or-treaters.