Eight Murdered Girls
To most, Jim Mordecai was a revered teacher, but to others he was a monster. Sierra questions if Jim’s crimes escalated, and a family heirloom sends her down a rabbit hole where a series of unsolved murders has her asking if Jim could be the killer.