'93 'Burban and Firebird Smoke
The Wells family at 1 Way Diesel Performance goes all in on an old friend's beloved 1993 Chevy Suburban in need of a top-to-bottom overhaul. Over at Wide Open Garage, Dave and Daniel build a one-of-one 1997 Pontiac Firebird that'll smoke the competition.