Deadly Game
Bored with her husband, Paul Christos, brilliant scientist Sheila Davalloo begins a torrid affair with her coworker Nelson Sessler. But when colleague Anna Lisa Raymundo catches his eye, an office romance morphs into sexual jealousy and deadly revenge.