Jurassic Blue-Tongued Skink
Greg and Lucas create a Jurassic-themed enclosure for a blue-tongued skink. Tyrone and Chris construct a versatile enclosure for a reptile rescue that will house a ball python, gecko, bearded dragon and a Uromastyx.