Victorian Folly in Devon
Drew Pritchard visits a Victorian folly in Devon, where his ghoulish purchases shock his wife. The premium prices at a high-end antiques emporium in London threaten to cause a stink, and a world-famous organ builder reveals secrets in Liverpool.