Jeremiah Was a Bullfrog
Kenneth, Daniel and Fannie reveal their decision on whether they will go English or stay Amish to their families. Jeremiah meets his biological grandmother. Johnny and Rosanna risk everything to help Fannie. Sabrina is rushed to the hospital.