The Beast
A devastating snowstorm blocks Alaska's lifeline. Danny and Animal to bring out the Beast, a 67-ton snowplow, and race to clear the way for a freight train hauling vital diesel to Seward. And homesteaders Mary and Clyde need an emergency generator.