Major Competition/Mr. Mojo's Rising
A new superhero named Major Man is cutting in on the girls' turf. But the girls prove that even though they're minors, they're still the major heroes in town. Then, Mojo kidnaps the Professor and forces him to give Mojo the same superpowers as the girls.