While Ami’s Away, the Clients Will Pay
Ami is unimpressed with Lee and Yori's work and bans them from tattooing real clients. But with Ami gone, the shop gets busy and Tommy asks Lee to pick up the slack. Will Ami blow a gasket when he finds out?