Frozen: Stay with Me
With Joe on the brink, Ky and Gabby secure the first food win. Wes and Jermaine struggle after drinking tainted water. Teams fortify their shelters against the cold. Medics must intervene after a fainting spell. A survivalist is forced from the challenge.