My Big Fat Dental Adventure
Emotions run high as Whitney gets Glenn, Hunter and her new family ready for their Swiss family vacation. On Whitney's to-do list is a virtual date, finally getting her braces removed and taking Glenn to the eye doctor, where things go horribly wrong.