Robert's Story
With the support of his fiance, Kathryn, Robert turns to Dr. Nowzaradan in a final, desperate attempt to save his life. He tries to reverse a lifelong food addiction that has left him bed-bound, saddled with grotesque lymphedema and nearly 900 pounds.