Sudden Turn
Bear has made a new purchase: he decided to buy a motorcycle! Now as a cool biker, he plans on impressing She-Bear, but she doesn’t seem to like it very much, whereas the ever-cheerful Masha, however, can’t be dragged away from the motorcycle!