Strawberry Rolls Forever
Kindig-it Design is knee deep in a Pantera build when the owner throws a huge curveball. One of Dave's other clients is a Beatles fanatic, and he challenges Dave to paint his modern Rolls-Royce to match a car John Lennon commissioned in the late '60s.