That's One Awesome Grocery Getter
A repeat client and collaborator has a new project for the shop, and it's right in Dave's wheelhouse: a 1927 Shadow Rod. Then, Dave has some new tricks up his sleeve for a 2017 Bentley Bentayga's upgrades.