Junkyard Driftin'
When Andy wants to squeeze a Hemi into a Jeep Wrangler for a power boost, there's no end to what could go wrong. Jeff's reviving an '86 RX-7 with a Corvette LT1 motor, and Tim's rehabbing a Boston Whaler for a high-seas adventure.