Ashmore Estates
Jason Mewes and Jamie Kennedy join Jack at Illinois’ Ashmore Estates for the ultimate crash course in ghost hunting. This former poor farm-turned-psychiatric ward holds many dark secrets, some of which are rumored to still be buried six feet under.