I Don't Fart, I Poot!
Janelle has had enough of Tina's nagging and makes a bold suggestion, Lori takes over Tash's bridal gown appointment, Kris and Shirlene finally confront each other, and Dia hijacks Shahid and Nylah's date when he admits to having a toothache.