A Vampire's Worst Nightmare
Jonathan Bennett gets a little wicked as the three semi-finalists struggle to incorporate garlic into their vampire vs. Halloween heavyweight displays. Judges Shinmin Li and Aarti Sequeria announce whose pungent piece is worthy of a spot in the finale.