The Pit and the Pugilists
Gambling on his ice operation, Shawn must clear the ice on his gold-filled inland claim to avoid bogging down in summertime mud. A crew fight sidelines Vern's lucrative run. Chris makes a risky wager that will force him to double his gold goal.