Beetle
Jimmy, Ant and Helen re-imagine the unloved modern Beetle into something a little more old school. Ant thinks that Jimmy has lost the plot when he turns up at the workshop with a Mark 2 Beetle, the first modern version of Volkswagen’s classic marque.