I Watched Daddy Bury Mommy
As a child, Lori Hodge doesn’t understand what she sees when her father, Gene Keidel, digs a hole in the yard in the middle of the night, but as she gets older and realizes the truth, she becomes a threat, and he will stop at nothing to keep his secret.