We All Die Tonight
Christina Gaines goes on a date with Patrick Fowler, a supposed "perfect gentleman." She soon discovers Patrick's true nature, and she realizes she's been duped. Now that Christina is in his grasp, she must find a way to avoid becoming his next victim.