The Cold Episode
Freeze right there. Welcome to The COLD EPISODE. Eric and his new co-host the FRIDGE KEEPER celebrate cold temperatures with Meagan Goode and Daymond John. A man has an existential crisis on an elevator to hell… if hell froze over...