Pop Ups: Every Rosacea Has Its Thorn
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Patrick's nose is so covered by huge bumps that he can barely breathe. Aziza and Lauren bonded over matching wrist lumps, and Joe has a forehead lump that looks like a third eye.