Don't Tread on Diesel
Heavy D puts the petal to the medal on his next SEMA build: a 6x6 with a custom full-track assembly that can handle any terrain in style. Meanwhile, Diesel Dave adds the finishing touches to his dream El Camino before revealing it at Monster Jam.