The Purpose of Porpoises
On the Northwestern, Captain Sig contends with a man overboard for the first time in his career. Johnathan comes up short on crab but sees the tide turning when thousands of porpoises guide the Time Bandit in a new direction. Jack tangles with Wild Bill.