Goldie Hawn Goes Overboard for Friend
Goldie Hawn goes overboard for her very close friend turned family who has been by her side for four decades. Goldie calls on Jonathan and Drew to help create a stunning transformation of the kitchen and living areas, along with a much-needed pantry.