Tony Hawk Flips for Friend
The king of skateboarding, Tony Hawk, teams up with Jonathan and Drew to carve out the ultimate hangout and work space for his friend of 10 years. With subtle odes to their love of skateboarding, the team aims to maximize the potential of a small garage.