Leslie Jordan's Life-Changing Renovation
Emmy winner and funny man Leslie Jordan calls on Jonathan and Drew to gift his long-time friends of 40 years with a life-changing renovation. Remaining true to their Southwestern style, Leslie delivers a modern refresh to their beloved and cherished home.