Gwyneth Paltrow's Forever Home Update
Gwyneth Paltrow says her assistant, Kevin, is more like a brother than a colleague, and she wants Jonathan and Drew's help to transform his dated condo into a stylish forever home. Together they turn its impractical layout into an entertainer's dream.