A Devil Comin' At You
Lightning strikes in Monterey County ignite two deadly fires. Chief Campbell battles the River Fire while the Carmel Fire forces evacuations 10 miles away. When the River Fire suddenly turns towards basecamp, it's an all-out race to stop it.