Ultimate Conman
In Arkansas, police chase a stolen U-Haul, leading to a devastating crash and an explosive find. In New Mexico, a fugitive escapes and vanishes inside a hospital. In Washington, a violent carjacking sparks a high-scale pursuit that ends up in the deep.