The Bachelor Party Corrosion
The guys surprise Leonard with a belated bachelor-party weekend in Mexico, but their plans hit a bump in the road when they get a flat tire on the way. Meanwhile, the girls lean on Penny to tell her family that she and Leonard eloped.