The Curse of Kaniaku
On a trip to Japan to visit Velma's friend, the Gang comes face-to-face with the ancient crab monster, Kaniaku, and attempts to solve a 700 year-old mystery. Meanwhile, Daphne accidentally becomes a viral media sensation in Japan.