Casa Frida
Inspired by Frida Kahlo, the team brings a Detroit home to life with vibrant colors and artistic flair. Keith, Evan and Shea look to infuse Mexican charm into a West Detroit house and blend a tapestry of hues into a Motown makeover like no other!