Rath is floating in a salt tank at Dr. Schmidt's and struggles with fearful visions... Charlotte makes it to the Sonnenborn House and witnesses as Dr. Schwarz is led away by police officers Kruschke and Lanke. Meanwhile, Toni and Renate try to escape.