18, Stupid, and the Tattoo Was Free
Tim Pangburn's perspective is put to the test when one of the internet's most notorious tattoos walks into his studio. Meanwhile, Lisa Del Toro tries to understand why the petite woman in front of her has such a morbid tattoo.