Staten Island Love Story
When popular teacher Simeonette Mapes-Crupi is found dead in her Staten Island condo, all evidence points to a brutal robbery gone wrong. But as detectives dig deeper, they uncover a wealth of secrets, lies and sins, that leads to the ultimate betrayal.