The Battle for Sugar Loaf Hill
Taking a nondescript hill on the embattled island of Okinawa proved to be one of the most incredible battles of WWII. The weary Marines of Charlie Company strained against the searing Pacific sun to see the top of Sugar Loaf Hill.