The Truth Shall Set You Free
Michael and Juliana discuss a potential prenup. Angela goes wedding gown shopping. Emily and Sasha arrive in the US. Robert and Anny go apartment hunting. Anna gives Mursel an ultimatum before their wedding. Natalie panics about her differences with Mike.