Winds Do Not Blow As the Ships Wish
Isabel goes head-to-head with Gabe's sister. Yohan embarrasses Daniele in front of her ex. Rishi gets blindsided. Mahmoud contemplates Nicole's desire to leave Egypt. Oussama breaks Debbie's heart.