The Truth Hurts
Ari hits her breaking point. Elicia doesn't want to leave Korea without Deavan. Armando prepares for Kenny and his family to meet. Brittany continues to lie to Yazan. Tim drops a bomb on Melyza. Sumit goes to confront his parents about Jenny.