HEA Strikes Back!: Hell Hath No Fury
Kalani and Asuelu set the record straight on his mom's kiss. Colt, Debbie and Jess give their side of the story to the shoe throwing incident. Andrei and Elizabeth revisit the volatile family dinner. Tania and Syngin relive their argument in the car.