Isn't She Lovely
Shaeeda's friend gets in a grudge match with Bilal. Usman's actions on his date with another woman hurt Kim. Jenny's daughter gives Sumit a piece of her mind. Angela calls a woman saved in Michael's phone. Libby's dad pitches a remedy for the family feud.